Redakcja
autokosmetykaopinie.pl
Chennai, stolica stanu Tamil Nadu, znajduje się na wybrzeżu Coromandel u wybrzeży Zatoki Bengalskiej. Szacuje się, że stan ten zamieszkuje ponad 5 milionów ludzi i jest on głównym centrum handlowym, kulturalnym, gospodarczym i edukacyjnym południowych Indii. Gospodarka Chennai opiera się na bazie przemysłowej, na którą składają się sektory motoryzacyjny, komputerowy, technologiczny, produkcji sprzętu komputerowego i opieki zdrowotnej. Również znaczna część krajowego przemysłu samochodowego rozwinęła się w tym mieście lub w jego okolicach. Nic dziwnego, będąc centrum motoryzacyjnym Indii, Chennai wyłonił się jako "Detroit of India".
Chennai, będąc głównym ośrodkiem IT i motoryzacyjnym, odnotowało ogromny wzrost pod względem infrastruktury i innych udogodnień. To przyciągnęło producentów samochodów, aby mieć oko na to miasto. Firmy samochodowe są przyciągane do miasta, aby odkryć nowe możliwości, które tu panują. Wysoka populacja, układy drogowe i inne czynniki łączą się razem, aby Chennai idealne dla inwestycji motoryzacyjnych i mają silną pozycję na indyjskim rynku motoryzacyjnym.
Ponadto, różne czynniki mają wpływ na to, aby miasto sprzyja wykonywaniu biznesu samochodowego. Mówiąc o bazie klientów miasta, to byłoby trafne stwierdzenie, że większość mieszkańców tutaj są zorientowane na pracę. Region jest zaludniony przez ludzi wykształconych i klasy robotniczej, którzy zarabiają godne szacunku dochody. Wiele osób pracuje w MNCs i zdecydować się na samochód jako ich ulubiony środek transportu. Tak więc miasto powoli stało się jedną z ważnych lokalizacji strategicznych dla wielu firm samochodowych, w tym Mahindra & Mahindra.
Istnieją głównie dwa zarabiające segmenty mieszkańców w tym mieście. Płyta dochód może być rozprowadzane między dwie grupy, a mianowicie 3-4 lacs i 8-15 lacs. Wskazuje to, że ludzie mają zakres zakupu własnego samochodu i biorąc pod uwagę wybór są prawdopodobne, aby przejść z samochodów kompaktowych i hatchback. Chodzi o to, że te rodzaje pojazdów mogą być napędzane wokół rogów miasta łatwo i szybko. Jak dochód uzyskany przez mieszkańców Chennai jest dość przyzwoity, są one dość prawdopodobne, aby pozwolić sobie na samochód do jazdy tam i z powrotem między domem a biurem. Rzeczywiście, to przyciągnęło producentów samochodów, aby chwycić ich udział w rynku poprzez ustanowienie ich salony i jednostki obiektu w celu rozszerzenia bazy klientów w regionie.
Widząc tryb podróżowania używany przez mieszkańców Chennai, wiele osób woli jeździć na dwóch kołach do codziennych dojazdów. To wydaje się być całkiem opłacalna opcja, jak dwukołowy jest bardziej prawdopodobne, aby przejść off miasta korki łatwo niż cztery koła. Obiekt transportu publicznego jest również szeroko stosowany przez mieszkańców do codziennych dojazdów do pracy, ponieważ jest to znacznie bardziej ekonomiczne niż prowadzenie własnego dwukołowca lub samochodu. Należy jednak zauważyć, że czas podróży transportem publicznym jest dłuższy, głównie z powodu wielokrotnego zatrzymywania się na przystankach. Tak więc, aby zaoszczędzić sobie niewygody powtarzających się przystanków, ludzie mają tendencję do zakupu pojazdu do bezproblemowego codziennego dojeżdżania do pracy. Pomysł na zakup nowego pojazdu wydaje się być dobrym wyborem, aby stawić czoła sytuacji kryzysowych też. Na przykład, w przypadku nagłych wypadków medycznych, zamiast czekać i dzwonić do taksówki i tracić czas, samochód w domu będzie ogromna pomoc. Co ciekawe, ten powód doprowadził również główne firmy motoryzacyjne do rynku swoich pojazdów w mieście.
Drogi w Chennai są czyste i w dobrym stanie, a zatem nadaje się do jazdy samochodem. Chociaż ruch uliczny jest dość duży, a wzorce ruchu przypominają miasto Bombaj, wśród mieszkańców panuje dobre wyczucie w zarządzaniu ruchem. Ponadto, rozwój Chennai nastąpił w formie okręgu z wieloma autostradami sprzyjającymi jeździe. To z pewnością wpłynęło na decyzję producentów samochodów o wsparciu ich kampanii mających na celu zwiększenie sprzedaży w poszczególnych segmentach samochodów.
Jakiś czas temu, paramount turbulencje świadkiem sektora auto przeważające w mieście Chennai zwrócił uwagę kilku producentów samochodów w kierunku jego potencjalnych możliwości. Wiceminister Tamil Nadu miał wcześniej stwierdził, że Chennai oznacza swoją drogę do przodu, aby stać się największym na świecie centrum produkcji samochodów z początkiem zakładów produkcyjnych przez Mahindra & Mahindra, wraz z indonezyjskiej grupy. Całkowita pojemność obiektów jest szacowana na około 2,2 mln pojazdów rocznie. To skutecznie umieścić miasto z powrotem jako wysokiej uwagi strefy dla liderów przemysłu motoryzacyjnego rynku w Indiach. Kilka firm stara się dostać swoje ręce na różnych kampanii do marki swoich pojazdów w mieście. To z pewnością pomoże zwabić krajowych nabywców i rozszerzyć swoją bazę klientów.
Chennai wydaje się być "gorąca strefa", ponieważ jest na liście priorytetów hit wielu firm samochodowych. Na przykład, wcześniej w 2013 roku, szanowny zastępca szefa rządu Tamil Nadu zainaugurował Rs. 2,100 crore Apollo Tyres fabryki w mieście. On również podkreślił fakt, że rząd stara się uporządkować rzeczy z globalnym automobile major, który planuje założyć fabrykę samochodów w Chennai. Zakład ten będzie miał pojemność 300.000 jednostek i potrzebują inwestycji w wysokości Rs. 4.000 crore. Ośrodki badawcze wiodących producentów samochodów, takich jak Daimler, Renault-Nissan, Visteon, Mahindra & Mahindra i Ashok Leyland znajdują się również w mieście Chennai. Tak więc, nie byłoby źle powiedzieć, że Chennai prezentuje mnóstwo możliwości dla producentów samochodów w Indiach. Jest to dość oczywiste, z faktu, że miasto jest coraz więcej uwagi przez sektor motoryzacyjny. W rzeczywistości, ostatnie zmiany w przestrzeni samochodowej uczyniły Chennai ulubionym miejscem do prowadzenia wartości marki wśród mieszkańców i zwabić krajowych nabywców.
autokosmetykaopinie.pl
Perfekcyjny wygląd samochodu to pragnienie każdego z nas
Aby uzyskać oczekiwany efekt należy stosować odpowiednie kosmetyki samochodowe
Na łamach naszego portalu przedstawiamy jak osiągnąć zamierzony cel